Liisa Kull - Kiresportlase Elu

Liisa Kull - Kiresportlase Elu

Liisa Kull

Triatleet, personaaltreener

Hei-hei spordiarmastajad!

 

Sport ja liikumine on minu kirg! Olen terve elu olnud liikumises ja harrastanud erinevaid spordialasid. Viimased 10 a. olen jäänud pidama tritatloni juurde. Ujumine, ratas ja jooks- need 3 ala pakuvad piisavat vaheldust, et ei tekiks tüdimust. Olen triatloni maastikul teinud "come backi", kus saavutasin 2021 a Ironman Tallinna poolpika triatloni distantsil naistest 2.koha ning olin 1. Eesti naine. Olen ka lisaks personaaltreener ja nõustan algajaid ning edasijõudnud triatleete, kes soovivad alustada oma triatloni teekonda või parandada seniseid tulemusi.

Armastan liikumist ja pikki mõnusaid treeninguid nii üksi kui seltskonnaga. Pikad trennid tähendavad ka seda, et on vajalik vahepeal keha kinnitada. Olen proovinud erinevaid ampse, nii kiireid kui ka vähem kiireid. Kuna soovin siiski head vormi säilitada, ei ole mõistlik igal trennil endale "midagi head" lubada. Samas on vajalik keha laadida energiaga. Olen enda jaoks avastanud erinevad Nick's batoonid, mis on suurepärase maitsega ning annavad ka selle "tahan midagi head" tundele järgi, kuid seda kõike patuvabalt. Batoonid täidavad energiavarud (protein waffle bar) ja annavad mõnusa kicki, et treeningut jätkata. Lisaks pikemale treeningule söön ka kohe otsa mõne ampsu, kui just soolast ei eelista,siis haaran kiire ja maitsva Peanuts fudge poole, kuna pähklid on pikema seedimisajaga, siis on see sobilikum just peale treeningut söömiseks.

Lisaks treeningtoitumisel on mõistlik ka oma igapäevane toitumisplaan kriitiliselt üle vaadata ning panna paika põhitoidukorrad ja vahepalad. Viimased just selleks, et vältida suurema nälja teket. Siiski kahjuks väga paljud ei jaksa, ei suuda või ei taha oma toitumist plaanida ja näiteks tegeleda just liiga palju ette mõtlemisega toidukordade plaanimise osas. See kahjuks lõppeb pahatihti valede toidu valikutega. Veedan ka ise palju aega kodukontoris, kuid ka isegi kodus nn mugavalt olles tekib hetki, kus ei viitsi või ei jõua midagi korraliku "cookida" samas, oleks vaja enne trenni või lihtsalt vahepalana midagi naha vahele pista. Alternatiive on palju: smuutid, kiired võikud, puuviljad, kiirttoit.

Ise püüan teha teadlike valikuid, loomulikult pole ma mingi imeinimene, st libastun kindlasti ka toiduga. Tihti osutubki libastumiseks magus!

Magusaisu vähendamiseks olen enda jaoks kindlasti leidnud parima lahenduse Nick's batoonide näol. Lisaks kodukontoris kohvi tarbides, olen asendanud pruuni suhkru Nick's stevia tilkadega, mis annavad erinevate maitsete näol ka kohvile uue "touchi". Tõeliselt hea leid ja saab kasutada ka pannkookides!

Toon näitena ka välja kuhu ja kuidas olen Nick's tooteid oma toitumisplaanis paigutanud oma tavapärasel tööpäeval:

Hommikul teen trenni tühja kõhuga.

Hommikusöök omlett + kohvi stevia tilkadega

Vahepala Nick's šokolaadi batoon

Lõunane treening või aktiivne liikumine

Hiline lõunasöök ala kana ja köögiviljad (+ kodujuust)

Õhtune "cheat meal" Nick's batoon ja kohvi Stevia tilkadega.

 

Olen läbi katsetanud enamus Nick's batoone ja stevia tilkasid ning saan käsi südamel väita, et need on aidanud mul hoida kerget vormi ning lisaks ka muudavad mu elu palju lihtsamaks. Soovitan igavate spordibatoonide vahele Nick'si proovida.

Olen ka oma treenitavatele teinud tutvustava maitserännaku Nick's batoonide juurde, kus oleme proovinud enamus maitsed läbi. Triatloni laagris sai 2 nädala jooksul üle 100 batooni proovitud ning saime kinnitust, et Nick's batoonid on sobilikud kõigile. Eriti on mõnus pikale rattatrennile teha sisse väike kohviku peatus - kohvi ja proteiini bar on jumalik kooslus!

Njom! Kerget vormi ja okas päkka! Näeme trennis.

 

Teadaanded 🗣

NB! Sinu esimene ost on njom.ee -15% soodsam, kasuta ostukorvis sooduskoodi ESIMENEOST15 👈🏼 kopeeri kood ja shoppama 🛍

PS! Tahad paramat pakkumist?! Liitu meie uudiskirjaga ja saad alati esimesena teada. Keri natuke alla👇🏼 ja lisa oma email.